Returer & Återbetalningar

Återbetalning

För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 14 dagar efter mottagandet.


För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också finnas i originalförpackningen.


Returer

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela att vi har fått din returnerade artikel. Vi meddelar dig också om godkännandet eller avslaget på din återbetalning.


Om din retur godkänns behandlas återbetalningen, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom några dagar.


Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag – det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.

Kontakta därefter din bank – det finns ofta en behandlingstid innan återbetalningen registreras.


Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss via infoheartballi@gmail.com.


Byten

Vi ersätter endast artiklar om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut den mot samma produkt, kontakta oss via infoheartballi@gmail.com.


Returfrakt

Kontakta oss via infoheartballi@gmail.com för att skapa en retur. Vi instruerar dig sedan via e-post vart du ska skicka ditt paket.